Informatii Utile

Cateva intrebari si raspunsuri utile

Cum comand?

Comanda se face telefonic la numerele de telefon: 0799-111 101 sau 0799-111 102.

Puteti consulta initial meniul nostru sau puteti cere informatii telefonic colegilor nostri.

In curand vom avea disponibila si posibilitatea de comanda Online.

Cum platesc?

Metode de plata acceptate:
CASH / Bonuri de masa: direct curierilor nostri cand va livreaza comanda la locatia dvs. sau direct la preluarea comenzii de la locatia noastra.
Important: NU se da rest de la bonurile de masa.
POS (cu cardul): in curand …

Livrarea comenzii

Livrarea este GRATUITA in Floresti pt. o comanda de MINIM 30 Lei.

Pt. comenzi sub 30 lei = cost transport 4 Lei (pt Floresti).

Livrarea produselor comandate se face la adresa stabilita telefonic in momentul comenzii in intervalul de timp precizat de colegii de la receptie.

Acceptam si ridicarea produselor comandate de la locatia noastra (INFO Locatie).

IMPORTANT: comenzile cu ridicare AU PRIORITATE.

In functie de diversi factori care nu depind de noi, este posibil sa se depaseasca timpul estimat de colegii nostri de la receptie.

GARANTIA Bite Box: daca va ajunge comanda cu intarziere de cel putin 30 minute fata de timpul estimat, ea este GRATUITA!

Livrare doar in Floresti? sau si in afara Florestiului?

Momentan facem livrarile doar pe teritoriul comunei Floresti.

In functie de cat de aglomerat e traficul in momentul comenzii, mai facem si exceptii pentru celelalte zone, dar cu posibile costuri suplimentare.

Exceptie: Pentru comenzile peste 100 RON, livram si in afara Floresti-ului: Cluj-Napoca, Gilau.

Ce fac daca nu am fost multumit de comanda?

In cazul in care comanda ta a fost gresita sau ajunge deteriorata in timpul transportului, schimbam produsul gresit/deteriorat + va oferim un desert BONUS din partea noastra.
In cazul in care comanda ajunge cu mai mult de 30 minute peste timpul estimat, comanda este GRATUITA.

Ai o intrebare care nu isi gaseste raspunsul aici?